Wednesday, June 10, 2009

first entry..


HAri nie lina merajinkan diri tulis entry nie. hmm..x tau kenape kemalasan yang melampau. tahap cipan and tenuk la... hahahahah..... tp ntah....memang giler punye malas nak menulis. (penyakit ape la kau nie lina..)

Nie blog ketiga lina. hahahaha..ntah la... rase cam nk asing2 kn... senang sket... blog yang nie bleh encik tunang semak....konon2 buku nota tok die la... heheheheheehhe...

bile sentuh bab kahwin, hmm...dulu lina pk bende senang. alallala...mcm main kawen2 zaman budak2 tu. tp tula.......keadaan mendewasakan kite. mase bercinta dulu kurang la sket rase tanggungjwb. tp sekarang......setelah bgelar tunangan orang...huhuhuhu...terasa semua benda terpikul kat bahu. baru la pk semua bende.. kadang2 terpk...hish..aku nie betul ke nak kahwin nie???

dah ready ke????

hmm....macam ne kalo tetibe ade baby karang?? x kan nk bw g studio??? hbs kene kerumun ngn studiomate aku... hmm....1001 persoalan bmain kat fikiran.

tp mak selalu pesan kat lina......bila dah sampai seru, yang x ready pun jadi ready.... dan mak bapak pun x leh nk kate aku... dan.....untuk sekiankalinye..lina redha..... jodoh lina da sampai. hmm......Allah lebih tau ape yang terbaik kan??? kite sebagai hamba patut bersyukur ngn ape yang diberi. hmm....ya tuhan.....aku bersyukur dikurniakan kesempatan mengenali diri encik tunang, Moga dia lah suami untukku dunia dan akhirat...... AMINNNN>>

huhuhuh...berjiwang2 plak lina mlm nie. hmmm.....nak tulis ape ye nnti pasnie??? hmm....ok. got the idea. nk cite pasal semua bnd2 yang bmain kat kepala... huhuhuhuhu..

tetibe rase menggelabah. kalo diikutkn..lg berape bulan je/ aduhaiii....camne nie???

huhuhuhhu...kacauuu!!! encik tunanggg..tolong dakuuu..huhu

No comments:

Post a Comment