Tuesday, August 18, 2009

~mc vs kad kawen


huduhnye muka aku time nie... ( en.tunang tetap sayang knnnn??? kan????? heheheh......)


salam semua.... huhu...hari nie lina x g clas.. bdn rase len mcm... n seperti yang dijangka....doktor pon kate bende yang same.....

en.tabib uia kate.." saye risau demam awak makin teruk.. akhir bulan lepas awak baru je demam panas, n kali nie x sampai 2 minggu, symptom yang same berulang kembali. awak rehat. saye bg cuti 3 hari. sabtu dan ahad memang cuti kn. awak duduk bilik atau balik rumah...."

alamak!!!! mcm batu jatuh atas kepala. terbayang mdm jamilah. site inventory kene redo. submit jumaat nie....... terbyg plak muka q,pia,nana,k.aisya,ais,apai.....ya allah.......mcm mane nie.

aku pn balas......" dr,tapi saye byk keje. projek kene submit jumaat nie.....saye tak boleh..blaa.....bla...bla...................dan panjang2 aku bebel"

n dengan senyum pak tabib yang hensem tu balas....: " itu nasihat saye pada awak, antibodi awak lemah. bile awak pergi kelas, awak dah buka peluang untuk org len kene mcm awak...... awak nak demam mcm hari tu? "

aku x puas hati........"tapi doktor.......badan saye x panas....batuk dah kurang..n bla...bla...bla...."

doktor ynag hensom tu senyum lagi...." terpulang kat awak, tapi saye rase awak tau kondisi badn awak.....dan ini mc awak. awak fikirlah sendiri..."


fuhh........doktor nie...aku cekik baru tau. aku pun satu...pi bertekak ngn doktor tu wat pe.......tu la..dulu suh blaja medic x nak.....(giler bapak susah woooo...)...ni sekarang suka2 nk lwn cakap doktor... hishhh!!!.. hmm..yela22......aku follow. tapi aku tetap akan wat projek tu kat bilik. itu sudah musti. research bout fasilities,utilities, and aminities.....n also landscape element,... kalo x...NIGHTMARE woo.... so dengan ini, selama 3 hari....aku akan menjadi penunggu setia bilik..........
bear ni bukan kene H1N1 tau...


kad kahwin??? hmm....on proses. tq to wani, ayu, ina....n myself. huhu...byk g kene wat. 1000 tu.. huhu....encik tunang pun jeles. n suh ku wat skali. adoii...demi sayangku padamu wahai encik tunang, daku menurut perintah. ......

nk tengok design??? heheh...tunggu....... sabo ea..... dah siap karang...aku tunjuk. HANDMADE tu... heheh...x sia2 mak abah hantar ku amek landscape kat uia... heheh'

(korang...doakan aku tabah tok potong2 kad tue ea.... huhu.........tebal tu board tok kad kawen tu.......ade machine x??? heheh)

1 comment: