Wednesday, August 19, 2009

~sayu hati

a

hari nie.............bulan mengambang..
.

hmm.entah....aku x tau kenape tetibe rase blurr... rase mcm pending..... rase mcm stuck...... n segala mcm rase.......aku tak tahu...........................

3 bulan before our big day....
hmmmm...1001 satu perkara dlm fikirn aku......
mampu ke aku handle semua nie............
mampu ke........???
betul kate orang, sbnrnye kawin nie mudah. cume budaye dan kehendak yang wat ia rumit.. betulll.........aku sokong......

en.tunang kate...aku perfectionist......hmm....mungkin ye....
sebab aku pk....kawin kan sekali.... tapi awas.....tak la smpai mengggila. aim aku tetap jimat n puas hati....

tapi entah...aku rase mcm berat....................................................................
kenape ea??? kwn2 yang bakal kwen pun rase bende yang same ke????? hmm.....entah la....aku x tau kenape aku rase cmnie.......

.

semua bende aku kene pk..... survey sane...survey sini....hmm.........semuany sbb nk cut cost n nk choose the right one... tp entah.....aku xtau....kenape aku hari nie.............

banyak bende aku wat dlm mase yang same..... isnin to jumaat, study n buat kad kawen.... sabtu n ahad, wat cenderamata kat umah...

hmm...............aku tak tau kenape mlm nie air mata aku senang je mengalir....... i need someone....... yang aku bleh share same........ yang aku leh gtau semua....... tapi...bleh ke die faham hati aku....faham kehendak aku....

dan.....air mata aku mlm nie mengalir lagi.....

ya allah.....betul ke jalan yang aku pilih nie...??? kahwin ketika belajar?? ini ke jalan yang terbaik untuk ku??? ya allahh....aku rase sesak.........entahh....aku x tau kenape...

hmm....biarla.....biar air mata menjadi peneman ku untuk mlm ini..... biar die mengalir mengikut rentaknya..........

kahwin???? hmm..entah
belajar??? keutamaan aku.......

dan aku???? ahhh...air mata semakin deras.............


.

3 comments:

  1. mas tngkanlah hatimu...
    pasti ada jalan pnyelesaian...

    ReplyDelete
  2. entah la zieda....buntu..........................................................

    ReplyDelete
  3. mas..dktkan diri dgnNya
    ujianNya akan wat kite matang hadapi masalah
    insyaallah~

    ReplyDelete