Wednesday, September 30, 2009

#9 kesibukan melanda diri


aku???

hm...majlis tinggl x sampai 2 bulan....

tapi...

kad kahwin...

tak siap2 lagi...

assignment plakk...

berlambak22...

semuanye atas kesilapan sendiri......................

salah aku....

leka....

tertunda....tunda...

natijahnye............................

merana diri......


.
..
.....
........
...........
.......................
.................................
.........................................
................................
............................
......................
...............
...........
......
...
..
.

tapi.....aku cube wat ape yang perlu....

bende yang patut didahulukan....
kene aku dahulukan....

1.tidoo....(hehe...wajib)
2.siapkan assignment
3. siapkan kad kahwin ( hujung minggu nie wajib balik kg... siapkan. bukan sunat dah..)
..............
...............
..............
..............
................
.............
.............

cume satu yang aku harapkan sekarang

KETENANGAN...

KETENANGAN dr illahi........




No comments:

Post a Comment