Sunday, September 23, 2012

Episod 1

assalamualaikum dan Salam Sejahtera,



"hati itu Allah yang pegang, dan bila dibukakan hati.........kita tak kan tahu bila dan bagaimana dan juga mengapa.."

RAsanya sudah berhabuk lama laman belog ini. Sejak berteruna seorang ni...hehe...rasanya macam sibuk mengalahkan menteri. (tp tu alasan sahaja....kisahnya memang malas nak mengadap lappy..hehe..baik aku mengadap anak teruna ku seorg tu.. ye tak?? heheh...).... 

kenapa saya berbelog kembali???
Untuk mengisi masa lapang?? ( oh noo...ni adalah semester terakhir saya... dan kalian semua mesti sedia maklum apa akan jadi pada semester terakhir kan?? ,...hehe..yang sihat pon boleh jadi separuh..ngeh3x/...)

Untuk cari publisity??? (oh hahaha.....tidak sama sekali.... sebab saya tak glamerrr... so tak yah nak cari glamer ..ye tak??? 

habis tu?? sebab apa??


.
.
.
.
,.
.
.
sebab......



saya nak berkongsi sesuatu..........
sebuah episod yang telah mengubah persepsi saya pada sebuah kehidupan.............
sebuah episod yang mematangkan saya.
sebuah episod yang buat saya bertambah cinta pada ilmu....

ye...
.
,
.
.
.
sebuah episod...

to be continue...
-Lina-

No comments:

Post a Comment